گزارش تعیین حدود ملک با جانمایی پلاک ثبتی در تهران

گزارش تعیین حدود ملک با جانمایی پلاک ثبتی در تهران

جانمایی پلاک ثبتی توسط کارشناس رسمی دادگستری امکان پذیر خواهد بود. با جانمایی پلاک ثبتی آدرس ملک تعیین خواهد شد. همچنین مساحت و حدود ملک بدست خواهد آمد. سپس مالک می تواند دیوار کشی کند. سند تک برگ برای ملک خود اخذ کند. در این صورت موقعیت ملک در سیستم اداره ثبت نیز ذخیره می شود. با انجام این کار از بسیاری از اختلافات  ملکی جلوگیری می شود.

گزارش تعیین حدود ملک با جانمایی پلاک ثبتی در تهران توسط کارشناس رسمی

انجام جانمایی پلاک ثبتی و تعیین حدود ملک باید توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که تجربه و تخصص لازم در این کار برخوردار است. همچنین به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد انجام شود. همچنین مهر و امضای این کارشناس در اداره ثبت و شهرداری اعتبار دارد. با جانمایی پلاک ثبتی می توان اثبات کرد که پلاک ثبتی درج شده در سند به کدام قطعه زمین تعلق دارد. در صورتی که مالک بخواهد حدود ملک خود را مشخص و تثبیت کند باید نقشه جانمایی پلاک ثبتی را تهیه کند.

سپس از اداره ثبت برای ملک خود سند تک برگ بگیرد. در واقع اگر شخصی در سال های گذشته ملکی را خریداری کرده و سال هاست آن را رها کرده باشد. از حدود و موقعیت ملک با خبر نباشد. یا فردی ملکی داشته باشد و مرز های آن از بین رفته باشد و حدود آن مشخص نباشد. برای جلوگیری از تجاوز املاک دیگر به ملک و با توجه با ارزش بالای زمین باید حدود ملک خود را مشخص و ثبیت کند.

کارشناس پس از بررسی مدارک موجود و استخراج اطلاعات و مدارک و نقشه های ثبتی در قدم بعدی نقشه ثبتی را روی زمین جانمایی می کند. سپس نقشه یو تی ام از ملک تهیه می کند. در قدم آخر با جانمایی نقشه ثبتی به نقشه یو تی ام آن را مهر و امضا خواهد کرد. مالک با استفاده از آن خواهد توانست برای ملک خود سند اخذ کند.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما