کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

تفسیر و بررسی عکس هوایی کاربرد های بسیاری دارد و با انجام تفسیر عکس هوایی اطلاعاتی از عکس هوایی جاصل می شود.

تفسیر عکس های هوایی از گذشته و حدود 150 سال پیش و تا به امروزه کمک زیادی به افراد کرده است. عکس های هوایی تمامی عوارض را در درون خود ثبت کرده اند در نتیجه با تفسیر و بررسی عکس هوایی در نتیجه اطلاعاتی از عکس هوایی حاصل می شود.

یکی از مواقعی که لازم است. از این روش استفاده کرد زمانی است. که حد و مرز ملک از بین رفته باشد. و در نتیجه اختلافات ملکی به وجود آمده باشد. در این صورت برای اینکه بتوان حدود ملک را مشخص کرد. و آن را روی زمین تثبیت کرد. لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. و تامین دلیلی برای این امر تهیه شود. تفسیر و بررسی عکس هوایی با استفاده از تجهیزات دقیق و روش های تخصصی انجام می شود.

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی که فردی متخصص است. و می تواند با تفسیر عکس هوایی اطلاعاتی از عکس هوایی به دست آورد. که کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می باشد. کارشناس برای داشتن دید سه بعدی از زوج عکس پوشش دار استفاده می کند. سپس با استفاده از استریوسکوپ عکس های هوایی را تفسیر خواهد کرد. کارشناس بعد از یافتن دیوار کشی اطراف ملک سپس آن را بر روی زمین جانمایی خواهد کرد. و نقشه یو تی ام ملک را نیز تهیه خواهد کرد. در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی نیز تهیه می شود. و مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی روندی است. که برای بررسی و تجزیه و تحلیل تصاویر از سطح زمین انجام می شود. تا در نتیجه عوارض سطح زمین شناسایی شود. و ارتباطشان معلوم گردد. برای امور قضایی و حل اختلافات ملکی این عملیات کاربرد دارد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی در ابتدا تهیه عکس هوایی انجام می شود. در ادامه تفسیر عکس هوایی با روش های تخصصی انجام می شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده می شود. و اطلاعات از عکس هوایی استخراج می گردد. کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی این کار را با توجه به تخصص و دانش کافی در این زمینه انجام می دهد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی به چه کسی مراجعه کنیم؟

تفسیر و بررسی عکس هوایی انجام می شود تا اطلاعاتی از عکس هوایی به دست آید. در صورتی که به دلایلی از جمله اختلافاتی که در حوزه ملک و املاک رخ می دهد. نیاز به تفسیر عکس هوایی باشد . در نتیجه لازم است. این امر به صورت تخصصی انجام شود.

برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی و تهیه گزارش تفسیر عکس هوایی می توان به یک فرد متخصص و باتجربه ای که می تواند. تفسیر عکس هوایی را به صورت اصولی انجام دهد. کارشناس رسمی دادگستری می باشد. این متخصص با مهر و امضای خود می تواند. به مدارک مورد تهیه از تقسیر عکس هوایی اعتبار ببخشد. گزارش کارشناسی این متخصص در مراجع قضایی مورد قبول قرار می گیرد. و معتبر می باشد.

در صورتی که برای انجام تفسیر عکس هوایی به یک فرد غیر متخصص مراجعه شود . در نتیجه مدارک از تفسیر عکس هوایی مورد قبول قرار نخواهد گرفت. و تنها باعث از دست رفت زمان و هزینه می شود.

تفسیر عکس هوایی اراضی ملی

ممکن است دولت اراضی که متعلق به اشخاص بوده است. و چندین سال رها شده اند. را ملی محسوب کند. در واقع دولت سعی دارد که تمامی اراضی ملی را از متجاوزین پس بگیرد. و در این بین اراضی رها شده که به نظر دست خورده می آیند. ملی محسوب می شوند. زیرا اراضی ملی به اراضی گفته می شود. که شکل طبیعی خود را حفظ کرده است. و کشاورزی در آن انجام نگرفته است.

در صورتی که اراضی ملی اعلام شود. لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. در نتیجه با اثبات سابقه احیا در اراضی می توان اثبات کرد. که اراضی ملی نمی باشد. و احیا شده است. برای اینکه سابقه و پیشینه اراضی بررسی شود تنها یک راه وجود دارد. و آن هم تفسیر عکس های هوایی است. برای اینکه عکس های هوایی تفسیر شوند. ابتدا باید عکس های هوایی تهیه شود سپس تفسیر عکس های هوایی توسط یک فرد متخصص انجام شود. بنابراین می توان به یک کارشناس رسمی دادگستری که در این کار تخصص دارد. مراجعه کرد. وی با استفاده از روش های مخصوص و دقیقی عکس های هوایی را تفسیر خواهد کرد. و سپس نتیجه آن به صورت یک گزارش کارشناسی قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

در صورتی که اختلافاتی در حوزه املاک پیش بیاید در نتیجه برای حل اختلافات بایستی به مراجع قضایی مراجعه کرد. در نتیجه لازم است مدارکی را تهیه نمود و به مراجع قضایی ارائه نمود. مثلا ممکن است. مالکینی که ملکشان در مجاورت هم قرار گرفته است. اما مرز های آن به دلایلی معلوم نمی باشد. در نتیجه همین امر ممکن است باعث شود حدود و مرز های ملک به هم بریزد. در نتیجه باعث اختلافات ملکی می شود.

برای حل اختلافات ملکی لازم است مدارکی را تهیه نمود و به مراجع قضایی ارائه داد از جمله این مدارکی که لازم است تهیه نمود. گزارش تفسیر عکس هوایی و نقشه یو تی ام ملک است.

برای حل این اختلافات لازم است حدود واقعی و دقیق ملک مشخص گردد و در نتیجه با مشخص شدن حدود ملک می توان این نوع اختلافات را حل کرد. برای اینکه بتوان اطلاعاتی از حدود ملک کسب کرد راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها تفسیر عکس های هوایی است.

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی که می تواند این تامین دلیل را تهیه نماید کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می باشد. این متخصص به جهت انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس های هوایی با توجه به سال و موقعیت ملک اخذ خواهد کرد. و سپس تفسیر عکس هوایی انجام می شود.

این متخصص با استفاده از تجهیزات دقیق عکس های هوایی را با دقت و توجه بالا تفسیر عکس ها را انجام می دهد. برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده می شود در نتیجه با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام می شود. در ادامه با تشخیص مرز های ملک جانمایی ملک بر روی زمین انجام می شود و نقشه یو تی ام ملک نیز تهیه می شود.

در نتیجه با ارائه این نقشه موقعیت ملک برای مراجع قضایی مشخص شود. و رای صادر گردد و در نتیجه اختلافات حل شود. برای اینکه این دسته از اختلافات پیش نیاید بهتر است که هر چه زود تر حدود ملک روی زمین مشخص و تثبیت گردد تا امکان تعارض به حدود ملک وجود نداشته باشد.

تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

تامین دلیل تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما