گرفتن نقشه هوایی از گوگل

گرفتن نقشه هوایی از گوگل

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه هوایی کاربرد های زیادی برای انجام امور حقوقی و امور ثبتی ملک را دارد. تهیه این نقشه از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. که برای بررسی امور ملکی در دهه گذشته از این عکس ها استفاده می شود.

تهیه نقشه هوایی

امروزه با مراجعه به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی ملک و نیز همچنین برای انجام امور حقوقی ملک با مراجعه به مراجع قضایی نقشه هوایی پلاک ثبتی در خواست میشود. در واقع اگر که به شماره پلاک ثبتی ملک دسترسی نداشته باشید. لازم است برای تعیین مشخصات و پلاک ثبتی اقدام نمود. و نقشه هوایی از گوگل تهیه شود.

در واقع برای انجام جانمایی ملک و تعیین موقعیت دقیق ملک لازم است نقشه هوایی ملک تهیه شود. گرفتن نقشه هوایی از گوگل انجام می شود. بنابراین ابتدا لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه اقدامات لازم را برای تهیه نقشه هوایی انجام دهد. این متخصص ابتدا نقشه یو تی ام ملک را تهیه خواهد کرد. در واقع به جهت تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و در ادامه بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با تهیه این نقشه مشخصات چهار گوشه ملک حاصل میشود. و همچنین مساحت و ابعاد ملک حاصل میشود.

کارشناس بعد از تهیه نقشه یو تی ام سپس مطابقت و مغایرت ها را بررسی و تشخیص خواهد داد. در نتیجه با توجه به نقشه یو تی ام نقشه ثبتی ملک تشخیص داده می شود. و پلاک ثبتی ملک معلوم می شود.

در ادامه لازم است نقشه هوایی ملک تهیه شود. گفتن نقشه هوایی از طریق گوگل ارث انجام می شود. با تهیه نقشه هوایی موقعیت ملک و سایر املاک مشخص می شود. در ادامه پلاک ثبتی ملک بر روی نقشه هوایی جانمایی می شود. از این مدرک برای اخذ سند ملک و همچنین برای ارائه به مراجع قضایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تهیه نقشه هوایی

تهیه نقشه هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما