کتاب تفسیر عکس های هوایی

کتاب تفسیر عکس های هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی برای انجام جانمایی ملک، تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات، اثبات وجود یا عدم وجود بنا، بررسی وجود عارضه در اراضی و .. کاربرد دارد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص با دقت بالا تفسیر و بررسی عکس هوایی را انجام خواهد داد. و در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی با مهر و امضای وی معتبر خواهد شد.

تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

یکی از کاربرد های تفسیر عکس هوایی حل اختلافات ملکی میباشد. در واقع ممکن است به دلایلی مالکین اراضی به مشکلات حقوقی بر بخورند. در واقع ممکن است این اختلافات بر سر حدود و مرز ها به وجود آمده باشد. و یا دولت اراضی افراد را ملی اعلام کرده باشد. و در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود. تا سابقه احیا در اراضی بررسی شود. و گزارش تفسیر عکس هوایی به عنوان تامین دلیل قابل ارائه باشد.

تفسیر عکس های هوایی تخصصی است و توسط هر شخصی بر نمی آید و همچنین از آنجایی نتیجه تفسیر عکس هوایی به عنوان تامین دلیل ارائه میشود در نتیجه میبایست انجام تفسیر عکس هوایی را به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی مورد قبول دادگاه آن قرار میگیرد. وی بعد از تهیه عکس های هوایی و ماهواره ای مربوط به ملک تفسیر عکس های هوایی را با ابزار و تجهیزات مدرن و دقیق انجام می دهد تا شواهد و اطلاعات مورد نیاز استخراج شود. در واقع با استفاده از نرم افزار و استریوسکوپ و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام میشود و سپس نتیجه تفسیر عکس های هوایی با مهر و امضای این کارشناس قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما