کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از روش های تخصصی بهره خواهد گرفت. یکی از مواقعی که لازم است نفسیر عکس هوایی انجام شود. برای انجام امور حقوقی ملک است. در واقع در صورتی که اختلافات ملکی به وجود آید. لازم است تامین دلیلی با انجام تفسیر عکس هوایی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی از گذشته تا به امروزه کمک زیادی به بشر برای انجام امور مختلف و حل مسائل نموده است. از جمله کاربرد های تفسیر عکس هوایی که امروزه بسیار از آن استفاده می شود. برای حل اختلافات ملکی می باشد. برای مثال ممکن است دولت اراضی برخی از اشخاص را ملی اعلام کرده باشد. در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. و بررسی سابقه احیا با انجام تفسیر عکس هوایی ممکن می باشد.

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می باشد وی مفسری است که می تواند عکس هوایی را تفسیر و بررسی عکس هوایی را انجام دهد و اطلاعات مورد نیاز را از عکس ها کسب کند و گزارش تهیه شده توسط این فرد متخصص معتبر است و مورد قبول مراجع قضایی قرار میگیرد.

برای تفسیر عکس هوایی کارشناس ابتدا عکس هوایی مربوط به ملک را در ادوار گذشته را تهیه خواهد کرد سپس تفسیر عکس هوایی را با استفاده از استریوسکوپ انجام خواهد داد و اطلاعات لازم از عکس ها استخراج می شود. در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی را تهیه و مهر و امضا خواهد کرد تا قابل ارائه به مراجع قضایی باشد در نتیجه این گزارش به همراه مدارک دیگر قابل ارائه  می شود و اختلافات به وجود آمده حل می شود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی

تفسیر و بررسی عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما