هزینه نقشه utm

هزینه نقشه utm

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام را ادارات دولتی از مالکین در خواست می کنند. تا در نتیجه اطلاعات فنی ملک معلوم گردد. تهیه نقشه یو تی ام را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

تهیه نقشه یو تی ام

یکی از اداراتی که تهیه نقشه یو تی ام را از مالکین در خواست می کنند اداره ثبت اسناد می باشد. دلیل اینکه این نقشه را اداره ثبت اسناد از مالک در خواست می کند. زمانی است که فرد قصد تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را داشته باشد. از آنجایی که در اسناد قدیمی اطلاعات مکانی درج نشده است. پس باید این اطلاعات معلوم گردد. تا در نتیجه در این سند درج شود. برای فراهم کردن این اطلاعات لازم است نقشه یو تی ام تهیه شود.

همچنین از جمله امور ثبتی ملک که لازم است با مراجعه به اداره ثبت اسناد انجام شود. اخذ سند طبق ماده 147 می باشد. در واقع برخی از املاک قولنامه ای می باشد. و مالک آن موفق به دریافت سند رسمی برای ملک خود نشده است. در نتیجه برای اخذ سند رسمی از اداره ثبت اسناد تهیه نقشه utm از عرصه و اعیان ضروری می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می گردد. سپس نوبت به ترسیم نقشه یو تی ام با استفاده از اتوکد که نرم افزار ترسیم است فرا می رسد. با تهیه نقشه یو تی ام مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق و منحصر به فرد ملک با دقت سانتی متری حاصل می شود. نقشه یو تی ام مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد می باشد.

تهیه نقشه یو تی ام

تهیه نقشه یو تی ام

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما