هزینه نقشه برداری utm

هزینه نقشه برداری utm

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شهرداری، اداره ثبت اسناد، اداره منابع طبیعی و .. از جمله اداره و سازمان هایی می باشند. که نقشه یو تی ام را از مالکین در خواست می کنند. بر ای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه و یا دوربین توتال استیشن استفاده می شود. تا در نتیجه برداشت زمینی با بالاترین دقت انجام شود. و نقشه یو تی ام با کیفیت بالا حاصل می شود. تهیه این نقشه را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. کارشناس هزینه انجام نقشه برداری utm را بر طبق تعرفه محاسبه می کند.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام

با مراجعه به اداره ثبت اسناد به جهت انجام اموری همانند تبدیل سند قدیمی به سند تک برگی، تصحیح سند ملک، اخذ سند برای ملک قولنامه ای ماده 147 و .. مدارکی در خواست می شود از جمله این مدارک نقشه یو تی ام می باشد. با تهیه نقشه یوتی ام ابعاد، مساحت و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود.

بنابراین در صورتی که سند ملک شما قدیمی است می توانید به اداره ثبت اسناد برای تبدیل این سند به سند تک برگ مراجعه نمایید در نتیجه مدارکی از شما در خواست می شود از جمله این مدارک نقشه یو تی ام می باشد.

برای انجام نقشه برداری utm و تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص برای تهیه این نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی نقشه یو تی ام را انجام خواهد داد. هزینه نقشه برداری utm برطبق تعرفه معلوم می شود.برای تهیه نقشه یو تی ام از تجهیزاتی همانند جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت می شود در ادامه با اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام

هزینه تهیه نقشه یو تی ام

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما