هزینه نقشه برداری یو تی ام توسط کارشناس رسمی دادگستری

هزینه نقشه برداری یو تی ام توسط کارشناس رسمی دادگستری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام مدرکی است که از جانب ادارات و سازمان های مختلف در خواست میشود. برای انجام نقشه برداری یو تی ام میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یاامور ثبتی مراجعه نمود.

نقشه یو تی ام و کاربرد های آن

نقشه یو تی ام کاربرد های زیادی در امور مختلف ملکی دارد. در واقع با تهیه این نقشه اطلاعاتی حاصل میشود. و این اطلاعات برای انجام امور ملکی کاربرد دارد. یکی از مواقعی که لازم است این نقشه تهیه شود. زمانی است که افراد قصد انجام امور ثبتی ملک را در اداره ثبت اسناد داشته باشند. یا اگر می خواهید ساخت و ساز در ملک خود انجام دهید. باید مجوز ساخت از شهرداری بگیرید که شهرداری نیز در این هنگام تهیه نقشه یو تی ام ملک مالک می بایست تهیه کند. همچنین این نقشه برای تشخیص اراضی ملی و همچنین در اداره گاز و غیره نیز کاربرد دارد.

هیچگاه برای تهیه این نقشه به فرد غیر متخصص مراجعه نکنید. زیرا این افراد غیر متخصص از تجهیزات دقیقی استفاده نمی کنند. و در نتیجه باعث می شود. نقشه تهیه شده توسط آنان دقت پایینی داشته باشد و نقشه تهیه شده مورد قبول ادارات و سازمان ها قرار نمیگیرد. میتوان نقشه برداری یو تی ام را به یک فرد متخصص سپرد کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میتواند این نقشه را با بالاترین دقت تهیه کند در واقع وی برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو فرکانسه که دقت بالایی دارد استفاده می کند و پس از برداشت مختصات یو تی ام ملک سپس نقشه یو تی ام ملک را ترسیم و سپس چاپ و مهر و امضا خواهد کرد و این نقشه آماده ارائه به اداره و سازمانی است که تهیه این نقشه را در خواست نموده است.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما