هزینه جانمایی پلاک ثبتی

هزینه جانمایی پلاک ثبتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است ملک حدود اربعه و دیوارکشی نا معلومی بر روی زمین داشته باشد. در نتیجه برای مشخص نمودن این حدود با دقت بالا بر روی زمین لازم است. جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به بانک اطلاعات ثبتی منطقه دسترسی دارد. و می تواند این عملیات را انجام دهد. هزینه جانمایی پلاک ثبتی ملک بر طبق تعرفه ای مشخص می شود. برای انجام این عملیات ابتدا اسناد قدیمی ملک گرد آوری و بررسی و اسناد ثبتی ملک از بانک اطلاعت ثبتی استخراج می شود.

تعرفه جانمایی پلاک ثبتی ملک

در صورتی که قصد اخذ سند تک برگ را برای ملک خود را دارید. و ملک حدود اربعه معلومی بر روی زمین ندارد. در نتیجه لازم است جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود.

به جهت انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ملک می توان به فردی متخصص مراجعه نمود که به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این عملیات تخصصی را انجام دهد. هزینه جانمایی پلاک ثبتی بر طبق تعرفه تعیین می شود. و زمان انجام این عملیات بستگی به مدارک موجود از ملک دارد.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک ابتدا اسناد ومدارک قدیمی ملک گرد آوری می شود. و کارشناس بررسی آن را با دقت بالا انجام خواهد داد. در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود و با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود. در ادامه نقشه برداری از ملک با دقت بالا انجام می شود و برداشت زمینی با جی پی اس دو یا سه فرکانسه انجام می شود و سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با استفاده از نقشه یو تی ام می توان اقدام به اخذ سند تک برگی برای ملک نمود.

هزینه جانمایی پلاک ثبتی

تعرفه جانمایی پلاک ثبتی ملک

تعرفه جانمایی پلاک ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما