هزینه تفکیک زمین با تهیه نقشه یو تی ام

هزینه تفکیک زمین با تهیه نقشه یو تی ام

انجام تفکیک اراضی عملیاتی است که در نهایت به تقسیم اراضی منتهی می شود. در واقع تفکیک اراضی عملیاتی است که با انجام آن تجزیه و تقسیم اراضی انجام می شود. تفکیک برای اراضی مشاعی و هم اراضی غیر مشاعی قابل انجام است. در واقع ممکن است اراضی یک مالک داشته باشد و یا دو یا چند مالک داشته باشد. این عملیات توسط افراد متخصص قابل انجام می باشد. فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قادر به انجام تفکیک اراضی می باشد. و می تواند با بالا ترین دقت ممکن آن را انجام دهد.

هزینه تفکیک زمین با تهیه نقشه یو تی ام توسط کارشناس رسمی دادگستری

تفکیک اراضی به معنای جدا سازی اراضی به قطعات کوچک تر می باشد. در تفکیک اراضی حتما نباید اراضی مشاعی باشد. و ممکن است زمین متعلق به یک فرد باشد. اما قصد تقسیم اراضی خود را داشته باشد. برای انجام تفکیک اراضی کشاورزی باید به فردی متخصص مراجعه کرد.

کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند تفکیک اراضی را با دقت بالایی انجام دهد. کارشناس برای انجام تفکیک اراضی ابتدا نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد. در نتیجه با تهیه این نقشه ابعاد و مساحت دقیق اراضی مشخص شود. کارشناس با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه مختصات یو تی ام گوشه ها را برداشت خواهد کرد.

در ادامه با توجه به اطلاعات برداشت شده ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با تهیه این نقشه مساحت و ابعاد دقیق زمین مشخص می شود. در ادامه طراحی طرح تفکیکی بر روی نقشه یو تی ام انجام می شود. سپس نقشه تفکیکی تهیه شده بر روی زمین جانمایی می شود. تا در نتیجه قطعات تفکیکی بر روی زمین معلوم شود.

سپس دیوارکشی اراضی بر روی زمین انجام می شود،به طوری که امکان جابه جایی مرزها وجود نداشته باشد. همچنین برای هر قطعه امکان اخذ سند مجزا وجود دارد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما