هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا زمین لازم است به فردی متخصص مراجعه شود. در صورتی که اراضی افراد ملی اعلام شود در نتیجه بایستی سابقه احیا در اراضی بررسی شود تا تامین دلیل تخصصی جهت ارائه به مراجع قضایی آماده شود و با استفاده از آن اثبات شود اراضی ملی نمیباشد و احیا شده است. انجام تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری سپرد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

در صورتی که اراضی توسط دولت ملی اعلام شود در نتیجه اراضی متعلق به دولت خواهد بود. در واقع اراضی ملی به زمین هایی گفته میشود که سابقه احیا در آن وجود ندارد و زمین شکل طبیعی خود را حفظ کرده است. ممکن است برخی از زمین ها به اشتباه ملی اعلام شود در این صورت افراد میتوانند نسبت به این رای اعتراض نمایند برای اعتراض به این رای میتوان به مراجع قضایی مراجعه نمود و سپس لازم است مدارکی به عنوان تامین دلیل تهیه و ارائه شود در واقع لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود برای بررسی سابقه احیا لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود.

برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است به یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه شود. این متخصص برای انجام این عملیات تخصصی ابتدا عکس هوایی پوشش دار قدیمی را از منطقه مورد نظر تهیه خواهد کرد و سپس تفسیر عکس هوایی با استفاده از استریوسکوپ انجام میشود. در نتیجه اطلاعات مورد نیاز از عکس هوایی استخراج میشود. سپس یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میگردد و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود و با استفاده از این گزارش در نهایت میتوان به مراجع قضایی اثبات کرد که اراضی ملی نمیباشد.

مطالب مرتبط

انجام تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما