هزینه تامین دلیل ملک با تفسیر عکس هوایی

هزینه تامین دلیل ملک با تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هزینه تامین دلیل ملک با تفسیر عکس هوایی انجام میشود. تا پرونده های حقوقی مربوط به ملک حل شود. برای مثال ممکن است دولت اراضی برخی از افراد را ملی اعلام نماید و همین امر باعث شود اختلافاتی به وجود آید. در واقع مالکین اراضی زراعی به ملی اعلام شدن اراضیشان معترض خواهند بود. در نتیجه لازم است مدرکی را تهیه نمود که نشان دهنده سابقه احیا در اراضی باشد. تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده قابل حل باشد. برای انجام تفسیر عکس هوایی لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تفسیر عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی در امور مختلف دارد و می تواند بسیار کمک کننده در امور مختلف باشد. از تفسیر عکس هوایی با تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات استفاده میشود.  در واقع با انجام تفسیر عکس هوایی تامین دلیلی تهیه میشود که به حل اختلافات کمک میکند.

یکی از مواقعی که در نتیجه لازم است تامین دلیلی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود زمانی است. که فردی به ملی اعلام شدن اراضیش اعتراض داشته باشد. در نتیجه میبایست تفسیر عکس هوایی انجام  شود.

برای انجام تفسیر عکس هوایی میبایست به یک فرد متخصص و با تجربه ای مراجعه نمود. تا در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شده با مهر و امضای وی معتبر شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی متخصصی است که میتواند تامین دلیلی را تهیه نماید که مورد قبول مراجع قضایی قرار بگیرد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی تهیه میگردد برای تهیه عکس هوایی به سازمان نقشه برداری مراجعه میشود در نتیجه با توجه به سال عکسبرداری عکس هوایی تهیه میشود در ادامه با استفاده از تجهیزاتی همچون استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی انجام میشود و سابقه اراضی بررسی میشود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما