نمونه نقشه تفکیکی آپارتمان

نمونه نقشه تفکیکی آپارتمان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفکیک آپارتمان برای پیش خرید مطمئن حتما باید به فردی متخصص سپرده شود. این عملیات تخصصی زمانی لازم است انجام شود. که افراد قصد پیش خرید و پیش فروش مطمئن واحد های آپارتمانی را داشته باشند. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را با دقت بالا تهیه نماید.

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

عملیات تفکیک آپارتمان تنها بعد از ساخت و ساز انجام نمی شود. و برخی اوقات لازم است مساحت دقیق و واقعی هر واحد پیش از پایان ساخت و ساز آپارتمان حاصل شود. در نتیجه بعد از انجام این عملیات سند تک برگ برای هر واحد صادر می شود. انجام تفکیک آپارتمان و تهیه نقشه تفکیک آپارتمان به کارشناس نظام مهندسی سپرده می شود.

این عملیات تنها بعد از اتمام ساخت آپارتمان کاربرد ندارد. و بلکه پیش از اتمام ساخت آپارتمان نیز کاربرد دارد.

در واقع برای انجام معامله پیش فروش و پیش خرید آپارتمان لازم است مساحت دقیق هر واحد حاصل شود تا با اطمینان بالا معامله انجام شود و افراد از انجام معامله متضرر نشوند.  برخی از افراد در این مرحله از ساخت و ساز معامله واحد های آپارتمانی را انجام می دهند و بعد از انجام معامله متضرر می شوند.

برای به دست آوردن مساحت دقیق هر واحد برای انجام معامله مطمئن می بایست نقشه پیش تفکیک آپارتمان تهیه شود. تهیه این نقشه را  می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

برای تهیه این نقشه کارشناس با استفاده از دوربین توتال استیشن و همچنین متر لیزری برداشت خود را از واحد های آپارتمانی انجام می دهد. سپس نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای هر یک از واحد ها به صورت جداگانه ترسیم می گردد. با تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان مساحت دقیق هر واحد حاصل می شود در نتیجه می توان معامله واحد های آپارتمانی را با اطمینان بالا انجام داد.

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما