نقشه utm زمین کشاورزی

نقشه utm زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف درخواست می شود. از جمله این ادارات اداره ثبت اسناد می باشد. برای تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی ابتدا لازم است حدود اربعه اراضی معلوم شود. زیرا اراضی زراعی معمولا حدود اربعه دقیق و مطمئنی ندارند. در نتیجه انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ضروری می باشد. برای انجام این عملیات و تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

اراضی زراعی وسعت بالایی دارد و مساحت زیادی را از سطح زمین اشغال کرده اند. بنابراین به جهت تهیه نقشه یو تی ام می بایست ابتدا حدود ثبتی ملک معلوم گردد. بنابراین لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود.

به جهت انجام جانمایی پلاک ثبتی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص بعد از انجام این عملیات نقشه یو تی ام را با دقت بالا و استاندارد تهیه خواهد کرد.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد قدیمی ملک گرد آوری می شود در واقع اسنادی همچون سند دفترچه ای، بنچاق، قولنامه ، سند مادر جمع آوری و بررسی می شود در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود با زمین مرجع کردن نقشه ثبتی ملک در نتیجه حدود ثبتی ملک معلوم می شود در ادامه نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و بعد از برداشت زمینی در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات و سازمان های مختلف خواهد بود و با مهر و امضای کارشناس مورد قبول قرار خواهد گرفت.

نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما