نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری

نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

املاک گمشده به املاکی گفته می شود. که آدرس معلومی ندارند و مالک آن ها از آن بی اطلاع است. و از آنجایی که اسناد این املاک قدیمی و دفترچه ای است. پس با استفاده از آن پیدا کردن آدرس برای افراد ممکن نیست. برای یافتن آدرس این املاک لازم است. جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند. نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را تهیه نماید.

انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک

ممکن است فردی ملک قدیمی خود را رها کند. و بعد از سال ها قصد مراجعه به ملک خود را داشته باشد. و در نتیجه به جهت یافتن آدرس ملک به مشکل می خورد. به این املاک گمشده می گویند. و یافتن آدرس این املاک با انجام جانمایی پلاک ثبتی ممکن می باشد. بنابراین برای اینکه بتوان آدرس ملک گمشده را پیدا کرد. می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد. و از وی در خواست کرد که نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی را با نقشه برداری را انجام دهد.

کارشناس با استفاده از اسناد و مدارک موجود و اسناد ثبتی ملک به حدود ثبتی ملک پی می برد. و آن را بر روی زمین جانمایی می کند. و در نتیجه آدرس ملک معلوم می شود. سپس با استفاده از جی پی اس دو فرکانسه که مناسب برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا و مورد قبول اداره ثبت اسناد می باشد. گوشه های ملک را برداشت خواهد نمود. و سپس نقشه یو تی ام را با اتوکد ترسیم خواهد کرد.

با تهیه نقشه یو تی ام در نتیجه ابعاد و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود. و امکان اخذ سند تک برگ با ارائه این نقشه وجود خواهد داشت. همچنین اطلاعات ملک در سیستم کاداستر ثبت می شود. و دیوار کشی ملک انجام می گیرد.

انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک

انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما