نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری

نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برخی از افراد برای مدت طولانی ملک خود را رها می کنند. و تنها یک سند قدیمی از ملک خود در اختیار دارند. و از آدرس ملک بی اطلاع می باشند. به این املاک گمشده می گویند. و برای یافتن آدرس این املاک انجام جانمایی پلاک ثبتی ملک ضروری است.

برای تهیه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری توسط یک متخصص انجام می شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی برای تهیه این نقشه ابتدا جانمایی پلاک ثبتی ملک را انجام خواهد داد.

تهیه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی

یافتن آدرس ملک گمشده با انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ممکن می باشد. در واقع ممکن است برای مدتی فرد ملک خود را رها کند. و در نتیجه یافتن آدرس ملک زمانی ممکن است که جانمایی پلاک ثبتی توسط یک متخصص انجام شود. و اسناد و مدارک ثبتی ملک مورد استفاده قرار بگیرد.

برای تهیه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی نقشه برداری دقیق توسط یک فرد متخصص لازم است انجام شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این نقشه را با کیفیت بالا تهیه نماید.

برای تهیه این نقشه ابتدا جانمایی پلاک ثبتی انجام می شود. برای انجام این عملیات اسناد و مدارک قدیمی ملک گرد آوری می شود. و در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود. و با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود. در نتیجه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی تهیه می شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و در ادامه برداشت و ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود با تهیه این نقشه ابعاد مساحت و موقعیت منحصر به فرد ملک معلوم می شود. با تهیه این نقشه در نتیجه امکان اخذ سند تک برگ وجود خواهد داشت.

تهیه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی

تهیه نقشه utm جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما