نقشه یو تی ام (نقشه UTM) با مهر کارشناس رسمی

نقشه یو تی ام (نقشه UTM) با مهر کارشناس رسمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب سازمان های مختلف در خواست میشود. در واقع اداراتی همچون اداره ثبت اسناد، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری و .. ممکن است. این نقشه را در خواست نمایند. برای تهیه نقشه یو تی ام(نقشه UTM) میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه این نقشه با دقت بالا تهیه شود.

تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا

امروزه نقشه یو تی ام مدرکی است که از جانب ادارات و سازمان های مختلف ملکی در خواست می شود. این نقشه نقشه ای با مختصات جهانی است با تهیه این نقشه موقعیت منحصر به فرد هر نقطه به دست می آید. یکی از مواقعی که این نقشه در خواست میشود برای انجام امور ثبتی ملک است و از جانب اداره ثبت اسناد این در خواست میشود. در واقع ممکن است افراد قصد اخذ سند تک برگ برای ملک خود را داشته باشد در واقع برای اینکه بتوان سند قدیمی ملک را تعویض نمود و سند تک برگ که امنیت بالایی نیز دارد را اخذ کرد لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه گردد و در نتیجه نقشه یو تی ام (نقشه UTM) تهیه شود و این نقشه با مهر کارشناس رسمی معتبر شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام میبایست به فردی متخصص و با تجربه مراجعه نمود کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میتواند با دقت بالا این نقشه را تهیه کند و  نقشه تهیه شده با مهر کارشناس رسمی معتبر میشود.

برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام میشود وی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد و در نتیجه نقشه یو تی ام ترسیم میشود و این نقشه با مهر کارشناس رسمی دادگستری معتبر خواهد شد و مورد قبول ادارات قرار میگیرد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما