نقشه یو تی ام ماده 147

نقشه یو تی ام ماده 147

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام ماده 147 تهیه می شود تا در نتیجه بتوان برای ملک سند رسمی اخذ نمود. در واقع برخی از املاک فاقد سند رسمی اند و دارای سند قولنامه ای میباشند. در نتیجه برای اخذ سند رسمی برای ملک قولنامه ای میتوان از ماده 147کمک گرفت. و اقدام به اخذ سند رسمی نمود. به جهت اخذ سند برای این املاک مدارکی تهیه میشود. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام است. برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یاامور ثبتی مراجعه نمود.

نقشه یو تی ام عرصه و اعیان

برخی از املاک فاقد سند رسمی می باشند و قولنامه ای اند. در نتیجه بر طبق قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند میتوان اقدام به اخذ سند رسمی برای این املاک کرد. البته لازم به ذکر است که میبایست شرایطی وجود داشته باشد. در واقع دسترسی به مالک رسمی ممکن نباشد. و عرصه دیوارکشی داشته باشد. و بنا در ملک وجود داشته باشد. در نتیجه امکان اخذ سند طبق ماده 147 وجود خواهد داشت.

برای اخذ سند رسمی برای این املاک مدارکی را لازم است تهیه کرد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. برای تهیه نقشه یو تی ام برای عرصه و اعیان لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند این نقشه را با دقت بالا تهیه کند. به نحوی که مورد قبول اداره ثبت اسناد قرار بگیرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و در نتیجه مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی های عرصه و اعیان برداشت میشود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما