نقشه یو تی ام برای تبدیل سند منگوله دار به سند تک برگ

نقشه یو تی ام برای تبدیل سند منگوله دار به سند تک برگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام برای تبدیل سند منگوله دار به سند تک برگ انجام میشود. تا در نتیجه بتوان سند تک برگ برای ملک که دقت و امنیت بالایی دارد را برای ملک اخذ نمود. برای این تبدیل لازم است. نقشه یو تی ام تهیه شود. برای تهیه این نقشه میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام

در اسناد منگوله دار که اسناد قدیمی هستند و کمی کاستی های بسیاری دارند. از جمله این معایب بالا بودن تعداد صفحات سند، تکمیل نبودن اطلاعات ملک، معلوم نبودن اطلاعات فنی ملک، پایین بودن امنیت سند می باشد.

در واقع ممکن است به دلایلی حدود اربعه ملک و یا آدرس ملک نا معلوم شود در نتیجه برای معلوم نمودن حدود اربعه و آدرس ملک نمیتوان از این اسناد کمک گرفت و این اطلاعات را معلوم نمود.

بنابراین در صورتی که سند ملکتان قدیمی است هر چه زود تر اقدامات لازم را برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود تا مشکلات ملکی برایتان به وجود نیاید.

برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه نمود یکی از مدارکی که لازم است تهیه شود نقشه یو تی ام است تهیه این نقشه را میبایست به یک فرد دارای صلاحیت سپرد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند این نقشه را با کیفیت بالا تهیه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و در نتیجه بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود نقشه یو تی ام تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما