نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز

نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورت شماره پلاک ثبتی ملک معلوم نباشد. در نتیجه به در خواست اداره ثبت اسناد لازم است. برای تعیین مشخصات و پلاک ثبتی ملک اقدام نمود. در نتیجه تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ضروری است. به منظور تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی لازم است به متخصصی مراجعه نمود. که به تصاویر و نقشه های هوایی ماهواره ای دسترسی کامل داشته باشند. در نتیجه میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردرای یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

برای تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز لازم است به یک متخصص مراجعه نمود. و انجام این عملیات را به یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص نیز اقدامات لازم را برای تهیه این نقشه انجام خواهد داد.

برای جانمایی ملک لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه گردد و بر روی نقشه هوایی جانمایی شود در نتیجه برای تهیه نقشه یو تی ام و نقشه هوایی اقدامات لازم انجام میشود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود با ترسیم نقشه یو تی ام در نتیجه موقعیت ملک معلوم میشود. نقشه هوایی نیز به دو طریق قابل تهیه است در واقع روش اول با استفاده از تصاویر ماهواره ای میباشد و روش دوم تهیه نقشه هوایی با استفاده از هواپیما میباشد.

بنابراین کارشناس برای تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز بعد از تهیه نقشه یو تی ام سپس با در دست داشتن سند ملک مادر بررسی های لازم را انجام میشود تا مغایرتی وجود نداشته باشد سپس پلاک ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود. در ادامه نقشه هوایی تهیه میگردد. در ادامه پلاک ثبتی ملک بر روی نقشه هوایی انجام میشود و با ارائه این مدرک میتوان اقدام به اخذ سند تک برگ نمود و همچنین از نقشه هوایی پلاک ثبتی برای حل اختلافات نیزاستفاده میشود.

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 5 / 5. تعداد رأی: 1

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما