نقشه هوایی سراب

نقشه هوایی سراب

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه هوایی اطلاعاتی را از اراضی در سال های گذشته ثبت خواهد کرد. در نتیجه با انجام تفسیر عکس هوایی میتوان. به اطلاعاتی از عکس هوایی دست یافت. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد.

نقشه هوایی تفسیر عکس هوایی

نقشه هوایی سراب همان عکس هوایی می باشد. که از ارتفاع از سطح زمین عکسبرداری شده است. در واقع نقشه هوایی تغییرات رخ داده. از زمین را ثبت می کند. تفسیر عکس هوایی برای تشخیص موات یا غیر موات بودن اراضی، مرز بندی ملک با توجه به دیوار کشی قدیمی، حل اختلافات مرزی ملک، تشخیص سابقه احیا کابرد دارد.

ممکن است حدود اربعه ملک و یا دیوار کشی ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. در نتیجه ممکن است. همین امر سبب به وجود آمدن اختلافاتی شود. برای حل این اختلافات لازم است تفسیر نقشه هوایی انجام شود.

یکی از وظایف کارشناس رسمی دادگستری تفسیر عکس های هوایی است. این متخصص برای تفسیر عکس های هوایی از تجربه خود استفاده می کند. و با صبر و حوصله و دقت عکس های هوایی را تفسیر خواهد کرد. در نتیجه برای تفسیر و بررسی نقشه هوایی سراب میتوان به این متخصص مراجعه نمود.

کارشناس برای داشتن دید سه بعدی از زوج عکس پوشش دار استفاده می کند. سپس با استفاده از استریوسکوپ عکس های هوایی را تفسیر خواهد کرد. کارشناس بعد از یافتن دیوار کشی اطراف ملک سپس آن را بر روی زمین جانمایی خواهد کرد. در نتیجه حدود اربعه ملک معلوم می شود. در ادامه نقشه برداری از زمین آغاز می شود. و نقشه یو تی ام ملک تهیه میشود. تا در نتیجه با ارائه نقشه یو تی ام به همراه گزارش تفسیر عکس هوایی حل اختلافات ممکن باشد.

نقشه هوایی تفسیر عکس هوایی

نقشه هوایی تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما