نقشه زمین کشاورزی

نقشه زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی انجام می شود. تا در نتیجه اطلاعاتی همچون موقعیت، ابعاد و مساحت دقیق حاصل شود. در نتیجه برای تهیه این نقشه حتما بایستی به یک فرد متخصص و مجرب همانند کارشناس رسمی دادگستری سپرده شود. تا نقشه تهیه شده یک بار با دقت بالا تهیه شود. تا مجبور به تهیه دوباره ی این نقشه نشوید. نقشه یو تی ام برای امور اداری و ثبتی و همچنین قضایی کاربرد دارد و به عنوان یک مدرک در خواست می گردد.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

در صورتی که افراد قصد اخذ سند تک برگ را از اداره ثبت اسناد برای اراضی کشاورزی را داشته باشند. لازم است نقشه یو تی ام کشاورزی تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام زمین کشاورزی لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. در واقع برای تهیه این نقشه با دقت بالا مراجعه به این متخصص ضروری میباشد. این متخصص به جهت تهیه نقشه زمین کشاورزی ابتدا برداشت زمینی را آغاز خواهد کرد. اما در صورتی برداشت زمینی ممکن است که حدود اربعه ملک معلوم باشد.

در صورت نامعلوم نبودن این حدود بر روی زمین لازم است ابتدا جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. برای انجام جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی و سپس اسناد ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی منطقه استخراج می شود. در ادامه با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود. سپس برداشت زمینی آغاز می شود برای تهیه نقشه زمین کشاورزی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت می شود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام زمین کشاورزی انجام میشود و این نقشه چاپ و مهر و امضا شده معتبر میشود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما