نقشه برداری زمین کشاورزی

نقشه برداری زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ممکن است در خواست شود. در واقع ممکن است اداره منابع طبیعی ، اداره ثبت اسناد و یا مراجع قضایی نقشه یو تی ام را در خواست نمایند. برای انجام نقشه برداری زمین کشاورزی میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد.

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی

ممکن است مالکین اراضی کشاورزی قصد انجام امور ثبتی ملک را داشته باشند. و بخواهند برای ملک سند تک برگ اخذ نمایند. در نتیجه برای اخذ این سند لازم است مدارکی را تهیه نمود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. و با تهیه این نقشه ابعاد، مساحت و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود. در نتیجه برای تهیه این نقشه لازم است اقداماتی انجام شود.

برای انجام نقشه برداری زمین کشاورزی میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه ای مراجعه نمود. که در نتیجه بتواند تهیه نقشه یو تی ام را با دقت بالا انجام دهد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که میتواند با دقت بالا تهیه نقشه یو تی ام را از اراضی انجام دهد. برای انجام نقشه برداری به جهت تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی انجام میشود و از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت میشود و در ادامه با اتمام نقشه برداری زمین ترسیم نقشه یو تی ام اراضی کشاورزی انجام میشود. در نتیجه نقشه یو تی ام با اتوکد ترسیم میشود و این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود و با استفاده از آن میتوان سند تک برگ برای ملک اخذ نمود.

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما