نقشه برداری تفکیک آپارتمان

نقشه برداری تفکیک آپارتمان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به جهت بالا بردن اطمینان معامله و برای اینکه از معامله پیش فروش و پیش خرید آپارتمان متضرر نشد. لازم است پیش تفکیک آپارتمان انجام شود. برای انجام پیش تفکیک آپارتمان می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت انجام پیش تفکیک ابتدا متر کشی واحد های آپارتمانی را انجام خواهد داد.

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

به طور کلی با اتمام ساخت و ساز آپارتمان لازم است. باید سندی مجزا برای هر یک از واحد های آپارتمانی صادر گردد. در تعریف تفکیک آپارتمان می توان گفت که تفکیک آپارتمان یعنی هر واحد به صورت جدا و مستقل جداسازی گردد. همچنین با انجام تفکیک مساحت و متراژ دقیق هر یک از واحد های اختصاصی و مشاعات معلوم می شود. به جهت انجام تفکیک آپارتمان همه مالک یا مالکین درخواست خود را ارائه می دهند. و  در نتیجه لازم است پایانکار اخذ شده ارائه شود. در نتیجه تفکیک آپارتمان به کارشناس نظام مهندسی سپرده می شود. و کارشناس به جهت انجام تفکیک آپارتمان به آپارتمان مراجعه خواهد کرد.

همچنین این عملیات به جهت بالابردن اطمینان معامله پیش فروش و پیش خرید واحد های اپارنمانی کاربرد دارد. و قبل از اتمام ساخت آپارتمان قابل انجام است. در واقع ممکن است افراد  قصد انجام معامله پیش فروش و پیش خرید واحد های آپارتمانی را داشته باشند. در نتیجه برای جلوگیری از ضرر و زیان و برای بالا بردن اطمینان معامله لازم است پیش تفکیک آپارتمان انجام شود. انجام پیش تفکیک آپارتمان را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

برای انجام پیش تفکیک آپارتمان لازم است برداشت و متر کشی از واحد های آپارتمانی انجام شود. بعد از برداشت واحد ها سپس ترسیم نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای هر واحد انجام می شود. و در نتیجه امکان انجام معامله بدون ضرر و زیان و با اطمینان بالا وجود خواهد داشت.

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

تهیه نقشه پیش تفکیک آپارتمان

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما