قیمت تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت جداگانه

قیمت تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت جداگانه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفکیک آپارتمان عملیاتی تخصصی است و انجام می گیرد. که مساحت و متراژ دقیق هر واحد معلوم شود. ممکن است لازم شود که این عملیات قبل از اتمام ساخت آپارنمان انجام شود. تفکیک آپارتمان عملیاتی تخصصی است. و انجام آن تنها از عهده یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

نحوه انجام تفکیک آپارتمان

در حین ساخت و قبل از پایان ساخت و ساز آپارتمان که هنوز پایانکار صادر نشده است. ممکن از چندین واحد آپارتمانی پیش فروش شوند. در واقع به دلیل سود حاصل از پیش فروش بسیاری از افراد مایل به انجام این معاملات هستند. اما این معاملات کمی و کاستی وجود دارد. و در صورت بی توجهی به این موارد ممکن است. انجام معامله با ضرر همراه باشد. در واقع در این مرحله از ساخت و ساز مساحت و متراژ هر واحد معلوم نیست. و در صورتی که این معامله با مساحت تقریبی انجام شود. امکان ضرر و زیان برای طرفین معامله وجود خواهد داشت.

اگر می خواهید یک معامله ای مطمئن داشته باشید. و بدانید که ضرری از انجام این معامله نمی بینید. حتما باید معامله با مساحت دقیق هر واحد یعنی همان مساحتی که در آینده در سند تک برگ درج می شود، انجام شود. در نتیجه انجام تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت جداگانه ضروری میباشد.

برای انجام تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت جداگانه لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. این متخصص همان کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میباشد. کارشناس به جهت انجام تفکیک آپارتمان برای هر واحد ابتدا متر کشی از واحد های آپارتمانی را به صورت جداگانه انجام خواهد داد. در ادامه ترسیم نقشه تفکیک آپارتمان برای هر یک از واحد های آپارتمانی انجام میشود. و در نتیجه نقشه تهیه شده مهر و امضا شده معتبر می شود. و قابل ارائه به طرفین معامله خواهد بود.

نحوه انجام تفکیک آپارتمان

نحوه انجام تفکیک آپارتمان

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما