سفارش نقشه utm برای زمین کشاورزی

سفارش نقشه utm برای زمین کشاورزی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از اراضی زراعی از  جانب ادراه منابع طبیعی، مراجع قضایی و یا اداره ثبت اسناد ممکن است در خواست شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام از زمین کشاورزی زمانی ممکن است که حدود اربعه ملک معلوم باشد. در صورت نا مشخص بودن حدود ثبتی ملک ابتدا لازم است. جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. و در ادامه تهیه نقشه یو تی ام utm آغاز می گردد. برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. و سفارش نقشه utm برای زمین کشاورزی باید به این کارشناسان سپرده شود.

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

ممکن است نقشه یو تی ام از جانب اداره منابع طبیعی در خواست گردد. در نتیجه به جهت تهیه این نقشه لازم است اقداماتی انجام شود. برای تهیه نقشه utm برای زمین کشاورزی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. به جهت تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد برداشت زمینی در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود.

به دلیل وسعت بالای اراضی کشاورزی در نتیجه حدود ثبتی ملک بر روی زمین نا معلوم می باشد بنابراین لازم است ابتدا جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود کارشناس رسمی دادگستری از عهده انجام این عملیات بر می آید وی برای  انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی استاد و مدارک قدیمی ملک را گرد آوری خواهد کرد در ادامه نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی منطقه استخراح می شود در ادامه با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود و سپس نقشه برداری به جهت تهیه نقشه یو تی ام انجام می شود.

با ارائه نقشه یو تی ام به اداره ثبت اسناد در نتیجه امکان اخذ سند تک برگ برای اراضی وجود خواهد داشت.

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

تهیه نقشه یو تی ام از اراضی زراعی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما