جانمایی پلاک های قدیمی توسط کارشناس دارای صلاحیت

جانمایی پلاک های قدیمی توسط کارشناس دارای صلاحیت برای معلوم نمودن حدود اربعه ملک و آدرس ملک میبایست انجام شود. در واقع ممکن است املاک حدود اربعه و یا آدرس مشخصی نداشته باشند در این صورت لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود این عملیات تخصصی از عهده کارشناس رسمی دادگستری که به اسناد و مدارک ثبتی دستر سی دارد ممکن میباشد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

جانمایی پلاک های قدیمی توسط کارشناس دارای صلاحیت

ممکن است ملکی آدرس معلوم اما حدود نا معلوم داشته باشد در واقع ممکن است دیوار کشی ملک به دلایل مختلف از جمله حوادث طبیعی از بین رفته باشد. برای اینکه بتوان حدود اربعه ملک را معلوم نمود لازم است جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود.

انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی تنها از عهده یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری بر می آید. این متخصص برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک و سپس اسناد ثبتی ملک استخراج میشود. در ادامه تمامی اسناد ملک مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از یافتن نقشه ثبتی ملک آدرس ملک مشخص میشود. در ادامه جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین انجام میشود و حدود اربعه ملک مشخص میشود.

در نتیجه نقشه برداری از ملک آغاز میشود و برای انجام نقشه برداری ملک  از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و بعد از انجام برداشت زمینی در نتیجه مختصات یو تی ام کنج ها حاصل میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود و نقشه یو تی ام ملک حاصل میشود. با تهیه نقشه یو تی ام در نتیجه ابعاد، مساحت و موقعیت ملک حاصل میشود و در ادامه با ارائه نقشه یو تی ام و مدارک حقوقی دیگر به اداره ثبت اسناد در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی سند قدیمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما