تهیه گزارش تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای

تهیه گزارش تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه گزارش تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای به دلایل مختلفی ممکن است احتیاج شود که انجام شود. در واقع ممکن است اختلافاتی به وجود آید و برای حل این اختلافات لازم است تامین دلیلی تهیه شود و به مراجع قضایی ارائه شود. برای تهیه این تامین دلیل انجام تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ضروری خواهد بود.

تهیه گزارش تفسیر عکس های هوایی و ماهواره ای

به طور کلی ممکن است افراد در امور ملکی بر سر حدود املاک به مشکل بخورند. در این صورت اختلافات بروز پیدا می کند و حل آن به دادگاه سپرده می شود. در صورت بروز اختلافات بر سر حدود و مرز ها لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود.

گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه شود و به عنوان مدرک قابل ارائه به مراجع قضایی باشد و از آنجایی این اختلافات معمولا بین مالکین اراضی مجاور پیش می آید و در نهایت باید از عکس های هوایی به عنوان یک مستند استفاده شود. با انجام تفسیر عکس هوایی در نتیجه دیوار کشی قدیمی ملک بررسی می شود.

برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص ابتدا به منظور انجام تفسیر عکس هوایی به سازمان نقشه برداری مراجعه خواهد کرد و در نتیجه بعد از تهیه عکس هوایی سپس تفسیر عکس هوایی آغاز می شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده می شود و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام میشود و دیوار کشی قدیمی ملک بررسی میشود. در نتیجه با جانمای عکس هوایی بر روی زمین حدود اربعه اراضی معلوم میشود و در نتیجه نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. سپس گزارش تفسیر عکس هوایی به عنوان تامین دلیل تهیه و مهر و امضا شده معتبر میشود تا با ارائه آن اختلافات به وجود آمده حل شود.

جانمایی رودخانه در عکس هوایی

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با صفحه اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما