تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اخذ جواز ساخت از شهرداری می بایست مدارکی را تهیه و به شهرداری ارائه داد. یکی از مدارکی که لازم است تهیه نمود نقشه یو تی ام 1/2000 میباشد. با تهیه این نقشه موقعیت دقیق ملک معلوم می گردد.

برای تهیه نقشه یو تی ام1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه این نقشه از تجهیزات ونرم افزار های دقیقی استفاده خواهد کرد.

تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 با دقت بالا

در صورتی که افراد قصد انجام نوسازی و یا بازسازی ملک خود را داشته باشند. در نتیجه می بایست جواز ساخت از شهرداری اخذ شود. برای اخذ جواز ساخت لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به شهرداری ارائه داد یکی از این مدارک نقشه یو تی ام می باشد.

تهیه نقشه یو تی ام برای ارائه به شهرداری را می توان به فردی متخصص سپرد. در واقع کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند به خوبی از عهده تهیه نقشه یو تی ام بر بیاید. نقشه یو تی ام در خواستی شهرداری نقشه یو تی ام 1/2000 می باشد. و لازم است با دقت بالا جهت ارائه به شهرداری تهیه شود.

برای تهیه نقشه یوتی ام 1/2000 ابتدا برداشت زمینی آغاز می گردد. و کارشناس با استفاده از تجهیزات نقشه برداری، برداشت را انجام خواهد داد. در ادامه بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود. و نقشه تهیه شده بر روی نقشه یو تی ام 1/2000جانمایی می گردد. و در نتیجه این نقشه جهت ارائه به شهرداری محیا می شود.

با ارائه این نقشه به شهرداری در ادامه جواز ساخت از شهرداری صادر می شود و انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 با دقت بالا

تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما