تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای اخذ سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه نمود. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام است و این نقشه در خواست میشود. تا اطلاعات فنی ملک با دقت بالا به دست بیاید. برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود عرصه ملک برای اخذ سند تک برگ لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این نقشه چاپ و مهر و امضا شده معتبر خواهد شد و مورد قبول قرار می گیرد.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

امروزه اسناد تک برگ سند رسمی کشور است که از جانب اداره ثبت اسناد صادر می شود. همچنین از آنجایی که اسناد قدیمی معایبی دارند بسیاری از افراد مایل به تعویض سند دفترچه ای به سند تک برگ هستند. برای اینکه بتوان سند تک برگ اخذ کرد لازم است. به اداراه ثبت اسناد درخواست اخذ سند تک برگ داد. برای اخذ سند تک برگ مدارکی را لازم است. تهیه نمود یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است.

برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک جهت ارائه به اداره ثبت اسناد برای اخذ سند تک برگ لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت زمینی از وصع موجود انجام میشود کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و در نتیجه عرصه ملک برداشت میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و اطلاعات فنی ملک با دقت بالا حاصل میشود در واقع با تهیه این نقشه ابعاد، مساحت و موقعیت منحصر به فرد ملک حاصل میشود. در ادامه نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا میشود و برای اخذ سند تک برگ قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی دادگستری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما