تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام دو خطی برای اخذ جواز شهرداری به کار می رود. که نقشه یو تی ام دو خطی شهرداری برای اثبات صحت سند تهیه می شود . تا مشخص شود که تعارض و تجاوز ملک از مرز ها صورت گرفته است. یا اینگونه نیست. نقشه های یو تی ام دو خطی شهرداری یعنی نقشه یو تی ام ملک روی نقشه یک دو هزارم جانمایی شود.

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی برای شهرداری

نقشه های دو خطی شهرداری علاوه بر طول و عرض ملک ،مساحت ملک ،کوچه ها ،خیابان ها و نام آن و … در نقشه آورده می شود. وقتی که مالک می خواهد ملک خود را نوسازی کند. و ساخت و ساز انجام دهد. شهرداری اگر پس از بررسی متوجه شود که موقعیت ملک در سند و موقعیت وضع موجود اختلاف دارند. مالک را موظف به تهیه نقشه یو تی ام از ملک و سپس جا نمایی آن روی نقشه یک دو هزارم خواهد کرد.

هنگام مشخص کردن اضلاع ملک در سند و اضلاع وضع موجود ملک روی یک نقشه هر کدام با یک رنگ نمایش می دهند. که تفاوت آن ها مشخص شود. اگر سند ملک تک برگ باشد در صورتی که این دو خطوط روی هم منطبق شود. مشخص خواهد شد سند مشکلی ندارد. ولی اگر این دو خطوط روی هم منطبق نشود.

باید نقشه یو تی ام تهیه شده از ملک و سند تک برگ به اداره ثبت جهت تصحیح سند ارجاع داده شود. تا تشکیل پرونده صورت گیرد . پس از تهیه نقشه یو تی ام و بررسی آن با نقشه ثبتی نتیجه را گزارش خواهد داد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما