تهیه نقشه یو تی ام دو خطی جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که بین ابعاد و مساحت سندی ملک و همچنین ابعاد و مساحت سندی ملک اختلافاتی وجود داشته باشد. لازم است نقشه یو تی ام دو خطی تهیه شود. تا این مغایرت تشخیص داده شود. و اقدامات لازم برای برطرف کردن این مغایرت انجام شود. برای تهیه نقشه یو تی ام دو خطی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

پیش از اینکه هر ساخت و سازی در سطح شهر انجام شود. لازم است که به شهرداری مراجعه گردد. و بدون اخذ جواز ساخت از شهرداری نمی توان ساخت و ساز ملک را آغاز کرد. شهرداری نیز اخیرا از افرادی که قصد انجام ساخت و ساز در ملک خود دارند. نقشه هایی را در خواست می کند. این نقشه های مصوب شهرداری ممکن است نقشه یو تی ام دو هزارم باشد. یا نقشه یو تی ام ارتفاعی باشد. یا اینکه نقشه یو تی ام دو خطی باشد. زمانی نقشه یو تی ام دو خطی در خواست میشود. که بین ابعاد و مساحت سندی ملک و ابعاد و مساحت وضع موجود ملک اختلافاتی وجود داشته باشد. در نتیجه لازم است این نقشه برای بررسی این مغایرت تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام دو خطی میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که میتواند این نقشه را با دقت بالا تهیه نماید.

برای تهیه این نقشه ابتدا نقشه یو تی ام وضع موجود ملک تهیه میشود برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میشود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میگیرد و ابعاد و مساحت وضع موجود حاصل میشود سپس ابعاد و مساحت سندی و ابعاد  ومساحت وضع موجود بر روی هم منطبق میشوند و نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

تهیه نقشه یو تی ام دو خطی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما