تهیه نقشه یو تی ام جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با مراجعه به شهرداری برای اخذ جواز ساخت مدارکی را لازم است تهیه نمود. و به شهرداری ارائه داد. در واقع شهرداری برای صدور این جواز مدارکی را از افراد در خواست خواهد کرد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام دو هزارم می باشد. برای تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردرای یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه نقشه یو تی ام با دقت بالا حاصل شود.

تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم

شهرداری مسئول نظارت بر ساخت و ساز هایی است که در شهر انجام می شود. در نتیجه برای اینکه بتوان در شهر ساخت و سازی انجام داد. ابتدا لازم است مجوز آن را از شهرداری اخذ نمود. و بدون اخذ این مجوز انجام ساخت و ساز قانونی نخواهد بود. در نتیجه می توان برای اخذ جواز به شهرداری مراجعه کرد. و شهرداری نیز برای صدور این جواز اسناد و مدارکی را از مالکین دریافت خواهد کرد. یکی از این مدرک ها نقشه یو تی ام دو هزارم می باشد. که با تهیه آن موقعیت دقیق ملک در شهر مشخص می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام جهت ارائه به شهرداری لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد این متخصص برای اینکه بتواند این نقشه را با دقت بالایی تهیه کند از روش های تخصصی استفاده خواهد کرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام جهت ارائه به شهرداری لازم است نقشه یو تی ام دو هزارم تهیه شود به جهت تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی انجام میشود تا با دقت بالایی اطلاعات فنی مربوط به ملک معلوم گردد. در ادامه با ارائه این مدرک و مدارک دیگر در نتیجه جواز ساخت ملک صادر میشود و انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم

تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما