تهیه نقشه یو تی ام برای اداره ثبت لواسان

تهیه نقشه یو تی ام برای اداره ثبت لواسان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که افراد قصد اخذ سند تک برگ را برای ملک خود داشته باشند. لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود. در واقع اسناد قدیمی ملک معایبی دارد. و بهتر است هر چه زود تر این تبدیل انجام شود. برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است مدارکی را تهیه نمود. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است. برای تهیه نقشه یو تی ام میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود تا در نتیجه این نقشه با دقت بالا حاصل شود.

تهیه نقشه یو تی ام تهران

به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود. در واقع اسناد قدیمی معایبی دارند. و به دلیل وجود این معایب مشکلات زیادی را برای افراد به وجود می آورد. در نتیجه لازم است اقدام به اخذ سند تک برگ نمود برای اخذ این سند نقشه یو تی ام در خواست میشود. برای تهیه نقشه یو تی ام به منظور ارائه به اداره ثبت لواسان لازم است. به یک متخصص مراجعه نمود. در واقع انجام امور ثبتی در اداره ثبت اسناد امری مهم است. و در نتیجه مدارک تهیه شده برای اداره ثبت اسناد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین میبایست تهیه نقشه یو تی ام را به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. تا در نتیجه نقشه تهیه شده با مهر و امضا این متخصص مورد قبول اداره ثبت لواسان قرار بگیرد.

تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از تجهیزات و نرم افزار های مخصوصی انجام میشود. در واقع کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد. و در نتیجه بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود. نقشه تهیه شده مهر و امضا میشود. و به اداره ثبت ارائه میگردد. در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر خواهد شد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما