تهیه تامین دلیل با جانمایی پلاک ثبتی املاک برای حل اختلافات ملکی

تهیه تامین دلیل با جانمایی پلاک ثبتی املاک برای حل اختلافات ملکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه تامین دلیل با جانمایی پلاک ثبتی املاک برای حل اختلافات ملکی با این هدف انجام میشود. تا در نتیجه تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده حل شود. در صورتی که اختلافاتی بر سر حدود و مرز ها به وجود آید. در نتیجه لازم است تامین دلیلی با انجام جانمایی پلاک ثبتی تهیه شود. برای انجام جانمایی پلاک ثبتی میتوان. به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی میتواند این عملیات را انجام دهد.

تهیه گزارش جانمایی پلاک ثبتی سند

ممکن است فردی متوجه شود که به حدود اراضی اش تعارض شده است. در نتیجه همین امر باعث میشود. اختلافاتی به وجود آید برای حل این اختلافات لازم است. تامین دلیلی تهیه شود و به مراجع قضایی ارائه شود برای تهیه تامین دلیل لازم است. جانمایی پلاک ثبتی انجام شود و حدود ثبتی ملک معلوم شود.

برای انجام جانمایی پلاک ثبتی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات ابتدا اسناد و مدارک ثبتی ملک را جمع آوری خواهد کرد. و در ادامه با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم میشود.

در ادامه با معلوم شدن حدود ثبتی ملک سپس نقشه برداری از ملک انجام میشود. برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام را انجام خواهد داد. و نقشه تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود. برای حل اختلافات نقشه یو تی ام به همراه گزارش جانمایی پلاک ثبتی قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما