تفسیر عکس هوایی + ppt

تفسیر عکس هوایی + ppt

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جمله کاربرد های تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات ملکی می باشد. در واقع ممکن است اشخاص بر سر حدود و مرز ها و به اختلاف بر بخورند. و مرز های اراضی مجاور به هم بریزد. در نتیجه تهیه تامین دلیل با انجام تفسیر عکس هوایی ضروریست. تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص به جهت انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد. تا در نتیججه با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام شود. و اطلاعات لازم از عکس هوایی حاصل شود.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

یکی از کاربرد هایی که تفسیر عکس های هوایی دارد. حل اختلافات مربوط به ملک است. که معمولا به دلیل به هم ریختگی مرز ها بین مالکین مجاور پیش می آید. و با استفاده از تفسیر عکس های هوایی می توان حدود ملک را روی زمین جانمایی و مشخص کرد. همچنین ممکن است. جهت بررسی اراضی کشاورزی و اراضی ملی تفسیر عکس های هوایی انجام شود. و در نهایت نوع اراضی مشخص می شود. تفسیر عکس های هوایی برای تشخیص اراضی ملی جهت فراهم کردن تامین دلیل برای ارائه به دادگاه ها برای اثبات نوع اراضی استفاده می شود.

برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی میبایست به فردی مراجعه نمود. که تخصص و تجربه کافی در انجام تفسیر عکس هوایی را داشته باشد. در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

در نتیجه به جهت تهیه عکس هوایی ابتدا به سازمان نقشه برداری مراجعه می شود. و عکس هوایی قدیمی تهیه می شود. در ادامه تفسیر عکس هوایی با استریوسکوپ انجام می شود. و با روش برجسته بینی مرز ها و حدود اربعه قدیمی ملک بررسی می شود. در ادامه با مشخص شدن حدود اربعه ملک و جانمایی آن بر روی زمین حدود اربعه ملک معلوم میشود. سپس نقشه یو تی ام ملک تهیه می گردد. و قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما