تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه تامین دلیل

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه تامین دلیل

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات لازم است انجام شود. در واقع برای حل اختلافات ملکی لازم است تامین دلیلی تهیه شود. این تامین دلیل با انجام تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی با نرم افزار لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار و تهیه تامین دلیل

تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی دارد از تفسیر عکس هوایی برای تشخیص وجود و یا عدم وجود بنا، برای تشخیص نوع اراضی، برای حل اختلافات بر سر حدود ملک، برای حل اختلافات بادولت و همچنین جانمایی ملک بر روی زمین کاربرد دارد.

یکی از کاربرد های تفسیر عکس هوایی تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات است در واقع ممکن است. اراضی برخی از افراد ملی اعلام گردد و همین امر باعث بروز اختلافاتی شود. در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود.

بنابراین ابتدا بعد از تشکیل پرونده و ثبت اعتراض می بایست در پی فراهم کردن مدارکی به عنوان تامین دلیل بود تا اختلافات به وجود آمده حل شود. برای اینکه بتوان این مدارک را تهیه نمود لازم است به یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد.

به طور کلی ابتدا کارشناس عکس هوایی را از سازمان جغرافیا و یا سازمان نقشه برداری با توجه به سال و ساعت عکسبرداری تهیه خواهد کرد. سپس با استفاده از استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی را کارشناس انجام خواهد داد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما