تفسیر عکس های هوایی با نرم افزار توسط کارشناس رسمی دادگستری

تفسیر عکس های هوایی با نرم افزار توسط کارشناس رسمی دادگستری

تفسیر عکس هوایی در امور مختلف ملکی کاربرد دارد. در واقع برای انجام جانمایی ملک، تهیه تامین دلیل، بررسی سابقه احیا و .. تفسیر عکس هوایی مورد استفاده قرار میگیرد. برای انجام تفسیر عکس هوایی با نرم افزار لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود.عملیات تفسیر عکس های هوایی با نرم افزار توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی قابل انجام است.

تفسیر و بررسی عکس هوایی برای تهیه تامین دلیل

در واقع ممکن است اختلافات ملکی به وجود آمده باشد. و زمانی اختلافات ملکی حل میشود که تامین دلیلی به مراجع قضایی ارائه شود. برای مثال ممکن است فردی متوجه ملی یا موات اعلام شدن اراضی اش شود. در واقع اراضی ملی به زمینی گفته میشود. که بدون دخالت انسانی شکل طبیعی خود را حفظ کرده است و سابقه احیا در اراضی وجود ندارد. در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود. تا تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی آماده گردد.

تفسیر عکس هوایی عملیاتی تخصصی است. و با استفاده از تجهیزات تخصصی تفسیر عکس هوایی همچون استریوسکوپ و نرم افزار انجام می شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه با استفاده از نرم افزار مخصوص اطلاعات از عکس هوایی استخراج شود.

کارشناس برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا اقدام به تهیه عکس هوایی خواهد کرد. برای تهیه عکس هوایی به سازمان نقشه برداری یا سازمان جغرافیا مراجعه میشود. و در نتیجه عکس هوایی مربوط به گذشته ملک تهیه میشود تا در نتیجه با تفسیر عکس هوایی اطلاعاتی از عکس هوایی استخراج شود. این متخصص با استفاده از استریوسکوپ و نرم افزار تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد. و اطلاعات لازم از عکس هوایی استخراج میشود.

در نتیجه بعد از استخراج این اطلاعات گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه میشود. و این گزارش مهر و امضا شده معتبر میشود. و قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما