تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا زمین

تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا زمین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تعرفه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا زمین انجام می گیرد. تا ملی بودن یا نبودن اراضی معلوم گردد. در واقع ممکن است دولت اراضی افراد را ملی اعلام کند. در نتیجه با ملی اعلام شدن اراضی لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. و سابقه احیا در اراضی بررسی شود تا تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی تهیه شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تفسیر عکس هوایی

از تفسیر عکس های هوایی قدیمی می توان به اطلاعاتی با ارزش دست یافت. که با به دست آمدن این اطلاعات بسیاری از مسائل آشکار می شود. در امور ملکی نیز از تفسیر عکس های هوایی استفاده می شود. در واقع یکی از مواقعی که لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود زمانی است. که اراضی ملی اعلام شود. در واقع دولت در صورت تشخیص ملی بودن برخی از اراضی آن را اعلام خواهد کرد.

اما مالکین اراضی میتوانند به این رای اعتراض کنند. برای اعتراض به ملی اعلام شدن اراضی لازم است مدرکی به عنوان تامین دلیل تهیه نمود. و به مراجع قضایی ارائه داد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری از تجهیزاتی مثل استریوسکوب و نرم افزار های مخصوص تفسیر استفاده می کند.

تا با استفاده از زوج عکس تهیه شده قدیمی در نتیجه سابقه احیا در اراضی قابل بررسی باشد. برای بررسی سابقه احیا در اراضی از استریوسکوپ استفاده میشود. و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام میشود. در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه میشود. و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های ارنباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما