تعرفه تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا زمین

تعرفه تفسیر عکس هوایی برای سابقه احیا زمین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی ممکن است فردی متوجه گردد اراضی اش ملی اعلام شده است. در نتیجه مجاز است به این رای اعتراض کند. برای اعتراض به ملی اعلام شدن اراضی لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. تا تامین دلیلی برای ارائه به مراجع قضایی آماده گردد. برای انجام تفسیر عکس هوایی میبایست به یک فرد متخصص مراجعه نمود. تا در نتیجه سابقه احیا زمین بررسی شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که میتواند به خوبی تفسیر عکس هوایی را انجام دهد و به اطلاعاتی از عکس هوایی دست بیابد.

تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی دادگستری

به برداشت عوارض روی زمین از سطح زمین از یک ارتفاع مشخص با دوربین های عکس برداری و هواپیما عکسبرداری هوایی گفته میشود. تا در نتیجه عکس هوایی در دوره های مختلف حاصل شود. این عکس ها در ایران توسط سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیا اخذ می شوند. و در آرشیو این دو سامان نگهداری می شود. یکی از واقعی که لازم است عکس هوایی تهیه و تفسیر شود زمانی است که اراضی ملی اعلام شود.

در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. تعرفه تفسیر عکس هوایی را سازمان نقشه برداری تعیین میکند. در نتیجه برای تهیه تامین دلیل برای مراجع قضایی لازم است سابقه احیا زمین با انجام تفسیر عکس هوایی بررسی شود. انجام تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ بهره خواهد برد. و از روش برجسته بینی بهره خواهد برد. کارشناس ابتدا عکس هوایی قدیمی ملک را از سازمان نقشه برداری تهیه خواهد کرد. در ادامه تفسیر عکس هوایی را برای بررسی سابقه احیا زمین انجام خواهد داد. در ادامه بعد از مشخص شدن سابقه احیا زمین یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود. و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316 

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما