انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان در تهران

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان در تهران با این هدف انجام می شود. که مساحت دقیق هر واحد حاصل شود این عملیات تخصصی قبل و بعد از اتمام ساخت آپارتمان قابل انجام است. زمانی لازم است این عملیات پیش از اتمام ساخت آپارتمان انجام شود. که افراد قصد پیش خرید و پیش فروش واحد های آپارتمانی را داشته باشند.

تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت

موارد بسیاری وجود داشته است که  افراد یک یا چند واحد از آپارتمان را پیش از تکمیل ساخت و ساز خریداری کرده اند. و در واقع پیش خرید کرده اند. و پس از انجام معامله و بعد از کامل شدن ساخت و ساز و اخذ سند تک برگ متوجه اختلاف مساحت واحد خریداری شده با مساحت مندرج در سند ملک میشوند. بنابراین در صورتی که قصد خرید و فروش واحد های آپارتمانی  را قبل از اتمام ساخت آپارتمان را دارید. حتما اقدام به معلوم نمودن مساحت دقیق واحد آپارتمانی مورد معامله کنید.

در واقع به منظور به دست آوردن مساحت دقیق هر واحد لازم است پیش تفکیک آپارتمان انجام شود. برای انجام پیش تفکیک آپارتمان میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجه نمود. وی با استفاده از ابزار و تجهیزات دقیق اندازه گیری و برداشت را انجام می دهد. در واقع همه واحد های مورد معامله را با استفاده از متر لیزری برداشت کرده. و مساحت هر قسمت را نیز محاسبه خواهد کرد.

در نهایت نقشه پیش تفکیک آپارتمان برای هر واحد به صورت مجزا با استفاده از نرم افزار های ترسیم نقشه، ترسیم و چاپ خواهد کرد. و آن را مهر و امضا می کند. خریدار و فروشنده می توانند. با توجه به مساحت به دست آمده. واحد آپارتمانی معامله خود را با اطمینان بالا انجام دهند. و نگران این موضوع نباشند که از انجام معامله متضرر می شوند. که انجام نقشه برداری تفکیک آپارتمان در تهران راه حل مطمئن برای ملک است.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما