انجام جانمایی برای پلاک های قدیمی سند منگوله دار

انجام جانمایی برای پلاک های قدیمی سند منگوله دار به این منظور لازم است انجام شود که آدرس و حدود اربعه ملک معلوم نباشد. برای انجام این عملیات میتوان به یک متخصص مراجعه نمود تا در نتیجه با استفاده از اسناد و مدارک قدیمی و ثبتی ملک این عملیات انجام شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام جانمایی برای پلاک های قدیمی سند منگوله دار

به طور کلی افرادی وجود دارند که فقط از ملک یک سند در اختیار دارند و به دلایل مختلف اطلاعی از موقعیت مکانی ملک ندارند. در واقع ممکن است افراد ملک خود را برای مدت طولانی رها کرده باشند و بعد از گذشت سالها قصد مراجعه به ملک خود را داشته باشد. اما با توجه به تغییرات رخ داده در بافت شهری در نتیجه میبایست برای یافتن آدرس ملک اقدامات لازم با مراجعه به یک فرد متخصص انجام شود در واقع برای یافتن آدرس ملک گمشده لازم است جانمایی پلاک ثبتی توسط یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه شود.

برای جانمایی پلاک ثبتی چند مرحله وجود دارد

  1. مرحله اول جمع آوری مدارک موجود و بررسی آن است و این مدارک از مالک اخذ میشود و در واقع مدارکی همچون سند دفترچه ای، بنچاق، قولنامه و … باید گرد آوری شود.

  2. مرحله دوم استخراج مدارک و اسناد و نقشه های ثبتی است و از آنجایی که کارشناس رسمی دادگستری به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد نقشه ثبتی ملک را استخراج خواهد کرد.

  3. مرحله سوم جانمایی نقشه ثبتی ملک روی زمین است که در این مرحله آدرس ملک معلوم می شود

  4.  و در آخر لازم است نقشه برداری از ملک انجام شود و نقشه یو تی ام تهیه شود

تهیه نقشه یو تی ام با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه می باشد. که با استفاده از آن می توان سند تک برگ از اداره ثبت گرفت.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی سند قدیمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما