انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران را می توان به فرد با تجربه و متخصص

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سپرد در واقع ممکن است فردی قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ داشته

باشد و اسناد قدیمی معایبی دارند که همین معایب سبب شده سند تک برگ به وجود آید

برای اخذ این سند میتوان به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود در نتیجه برای انجام امور ثبتی

مربوط به اخذ سند تک برگ می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور

ثبتی مراجعه نمود و انجام این امور را به وی سپرد.

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران از عهده یک فرد آگاه و با تجربه در

انجام امور ثبتی ملک و همچنین متخصص برای تهیه مدارک فنی در خواستی اداره ثبت

اسناد ممکن میباشد در واقع بهتر است انجام این امور ثبتی ملک به یک فرد متخصص

همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرده شود.

این متخصص برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ ابتدا به اداره ثبت اسناد

مراجعه خواهد کرد و در نتیجه بعد از انجام امور اداری سپس اقدام به تهیه نقشه یو تی

ام خواهد کرد در واقع این نقشه به عنوان مدرکی در خواست می شود تا اطلاعات فنی

ملک با دقت بالا معلوم شود و این اطلاعات آماده درج در سند تک برگ شود.

برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی انجام میشود و کارشناس به جای استفاده

از تجهیزات با دقت پایین از تجهیزات نقشه برداری هم چون جی پی اس دو یا سه

فرکانسه بهره خواهد برد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد سپس

نقشه تهیه شده ترسیم می شود و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد

خواهد بود در نتیجه سند تک برگ صادر میشود و به مالک ارائه می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما