اعتبار عکس های هوایی

اعتبار عکس های هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی از حدود 150 سال پیش تا به امروزه برای مقاصد مختلف از جمله تعیین حدود اراضی، حل اختلافات ملکی، تهیه نقشه و … مورد استفاده قرار می گیرد. انجام تفسیر عکس هوایی را به متخصصی مورد اطمینان همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بسپارید. تا در نتیجه اطلاعات لازم از عکس هوایی استخراج شود. و گزارش تفسیر عکس هوایی مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات باشد.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

تفسیر عکس هوایی روندی می باشد. که برای تجزیه و تحلیل عکس های هوایی اخذ شده از سطح زمین انجام می شود. در واقع با انجام تفسیر عکس هوایی عوارض سطح زمین شناسایی می شود. و ارتباط بین آن ها مشخص می شود. از جمله کاربرد های عکس هوایی برای امور قضایی به منظور حل اختلافات ملکی می باشد. اعتبار تفسیر عکس هوایی بسیار بالا می باشد. از این روش برای انجام جانمایی ملک، تهیه تامین دلیل، تهیه نقشه و .. استفاده می شود. و بسیار دقت بالایی دارد و سرعت بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی تهیه می شود. در واقع اعتبار عکس های هوایی قدیمی بالا می باشد. و می توان با انجام تفسیر و بررسی آن به اطلاعات با ارزشی دست یافت.

کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند به خوبی از عهده انجام تفسیر عکس هوایی بر بیاید. بعد از تهیه عکس هوایی در ادامه تفسیر عکس هوایی آغاز می گردد. و کارشناس با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد و در نتیجه عوارض موجود در عکس هوایی بررسی می شود و اطلاعات لازم از عکس هوایی استخراج می گردد در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می گردد و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه خواهد بود.

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

تفسیر عکس هوایی با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما