استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران

استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد. تا در نتیجه این استعلام به خوبی و اصولی انجام شود. و پلاک ثبتی مربوط به ملک استعلام گردد.

انجام استعلام پلاک ثبتی

در صورتی که فردی سند رسمی ملک خود را مفقود کرده باشد. در نتیجه لازم و ضروری است. که اقدامات لازم برای اخذ سند رسمی برای ملک از اداره ثبت اسناد انجام شود. در واقع قولنامه امنیت بالایی ندارد. و حتما میبایست این سند برای ملک اخذ شود. در نتیجه به جهت اخذ سند رسمی برای ملک لازم است. استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا پلاک ثبتی ملک معلوم گردد. در واقع برای اخذ سند رسمی ملک حتما لازم است پلاک ثبتی ملک معلوم شود.

برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران تواناست. و از اسناد ثبتی املاک برای انجام این استعلام کمک می گیرد. وی به بانک اطلاعات ثبتی دسترسی دارد. و می تواند این استعلام را انجام دهد.

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک به این صورت است. که ابتدا لازم است موقعیت دقیق ملک معلوم گردد. برای معلوم نمودن موقعیت دقیق ملک نقشه یو تی ام تهیه می شود. تهیه نقشه یو تی ام به این صورت انجام می شود. که ابتدا برداشت زمینی انجام می شود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود.

با توجه به مختصات یو تی ام کنج ها ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود در نتیجه استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران گرفته میشود و نقشه ثبتی مطابق با موقعیت ملک استخراج و در نتیجه پلاک ثبتی ملک معلوم میشود و امکان اخذ سند رسمی برای ملک وجود خواهد داشت.

انجام استعلام پلاک ثبتی

انجام استعلام پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما