استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی

استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک زمانی لازم است انجام شود. که اشخاص قصد اخذ سند رسمی برای ملک خود را داشته باشند. در واقع ممکن است سند ملک مفقود شده باشد. در نتیجه برای اخذ سند رسمی لازم است پلاک ثربتی ملک معلوم باشد. برای انجام استعلام پلاک ثبتی ملک می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه پلاک ثبتی ملک معلوم گردد.

استعلام پلاک ثبتی

در صورتی که سند ملک مفقود شده باشد. می بایست اقداماتی انجام شود. تا در نتیجه بتوان برای ملک سند رسمی از اداره ثبت اسناد اخذ نمود. در واقع برای اخذ سند المثنی لازم است. پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم باشد. و از آنجایی که پلاک اصلی و فرعی ملک نا معلوم است. انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک ضروری خواهد بود.

به جهت انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک می توان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. که به بانک اطلاعات ثبتی منطقه نیز دسترسی داشته باشد. بنابراین مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی ضروی می باشد.

برای انجام این استعلام ابتدا می بایست موقعیت و حدود ملک تعیین گردد. بنابراین تهیه نقشه یو تی ام ضروری می باشد. برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی با دقت بالا انجام می شود. و برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و با روش مستقیم برداشت زمینی انجام می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. برای ترسیم این نقشه از اتوکد استفاده می شود در نتیجه با تهیه این نقشه موقعیت ملک معلوم می شود و بر طبق آن نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود و پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم می گردد.

استعلام پلاک ثبتی

استعلام پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما