کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۱۵ تهران

کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۱۵ تهران را می توان به فردی متخصص

سپرد در واقع اگر که افراد قصد اخذ سند تک برگ را داشته باشند لازم است به اداره

ثبت اسناد مراجعه نمایند و با مراجعه به اداره ثبت اسناد لازم است مدارکی را تهیه

نمود و همچنینمراحیلی را طی کرد و افراد میتوانند انجام امور ثبتی و سندی را به فرد

متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری بسپارند.

کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۱۵ تهران

به منظور اخذ سند تک برگ و تعویض سند قدیمی ملک لازم است که به اداره ثبت

اسناد مراجعه شود با مراجعه به این اداره لازم است امور ثبتی ملک طی شود و

مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد فراهم شود و از آنجایی که معمولا افراد تجربه

کافی برای انجام امور ثبتی ملک ندارند می توانند به فرد متخصص و مورد اعتمادی

همانند کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود و وکالت امور ثبتی ملک را به

وی سپرد.

برای انجام امور ثبتی در اداره ثبت اسناد لازم است مدارک فنی نیز تهیه شود و یکی

از مدارکی که باید تهیه و ارائه گردد نقشه یو تی ام است در واقع به این دلیل این

نقشه در خواست می شود که اطلاعات فنی ملک با دقت بالایی حاصل شود.

برای تهیه این نقشه کارشناس ابتدا با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه

اقدام به برداشت مختصات یو تی ام کنجها خواهد کرد در ادامه ترسیم نقشه یو تی

ام انجام می شود و این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد

بود در ادامه اداره ثبت اسناد با توجه به نقشه یو تی ام و دیگر مدارک سند تک برگ

را صادر خواهد کرد همچنین این نقشه در سیستم کاداستر ثبت می گردد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 15 تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما