کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری به کارشناس رسمی دادگستری

ممکن می باشد زیرا نسبت به کلیه کارهای ثبتی ملک آگاهی لازم را دارد و امور ثبتی ملک

را با دقت و کیفیت بالایی انجام میدهد و همچنین مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی مورد تایید اداره ثبت می باشد.

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

کارهای ثبتی می تواند شامل اخذ سند تک برگ باشد و از جمله مدارکی که مالک برای اخذ

سند تک برگ باید به اداره ثبت ارائه دهد نقشه یو تی ام ملک می باشد در واقع نقشه یو تی

ام به این منظور تهیه می شود که مساحت و موقعیت دقیق ملک مشخص شود.

اگر مالک بخواهد برای ملک نقشه یو تی ام تهیه کند،میتواند به کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس با استفاده از تجهیزات نقشه برداری، مختصات گوشه

های ملک را برداشت می کند و سپس نقشه یو تی ام ملک را تهیه و ترسیم می کند و

سپس نقشه را چاپ کرده و آن را مهر و امضا می کند،این نقشه با مهر و امضای کارشناس

رسمی دادگستری نقشه برداری یا امورثبتی اعتبار می یابد و مالک با استفاده از نقشه یو

تی ام تهیه شده از ملک خود می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده و برای ملک سند تک برگ

دریافت کند.

سندهای تک برگی مزیت های بسیاری دارند بطور مثال در اسناد تک برگ اطلاعات حقوقی

و اطلاعات فنی وجود دارد و این سند با مساحت و موقعیت دقیق که در سیستم مختصات یو

تی ام بدست آمده است تهیه می شود و در صورت اخذ سند تک برگ مرزهای ملک مشخص

می باشد و در این صورت املاک مجاور نمی توانند به حدود ملک تجاوز کنند.اسناد تک برگی

به طور سیستمی و خوانا می باشد اما اسناد قدیمی چون به صورت دستی میباشد ممکن

است به مرور زمان از بین رفته و ناخوانا شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

کارهای ثبتی ملک برای انجام امور اداری ثبت و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما