وکالت امور ملکی از جواز ساخت تا صدور سند

وکالت امور ملکی از جواز ساخت تا صدور سند را به فرد متخصص بسپارید تا از ابتدا تا انتهای

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این امور توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام شود و این متخصص برای انجام این امور

مدارک مورد در خواست شهرداری و اداره ثبت اسناد را تهیه خواهد کرد و با مهر و امضا خود

به آن ارزش خواهد داد و آن را قابل ارائه خواهد کرد.

وکالت امور ملکی از جواز ساخت تا صدور سند

برای اینکه بتوان در سطح شهر ساخت و ساز انجام داد لازم است به شهرداری جهت اخذ

جواز ساخت مراجعه کرد و روندی برای اخذ جواز ساخت طی شود و مدارکی مانند مدارک

حقوقی و همچنین مدارک حقوقی تهیه و ارائه گردد. در این مواقع می توان به یک متخصص

با تجربه در این امور مراجعه کرد و وکالت انجام این امور را به وی سپرد. همچنین در صورتی

که افراد قصد اخذ سند تک برگ برای ملک خود را داشته باشند نیز می توانند وکالت اخذ سند

تک برگ از اداره ثبت اسناد را به کارشناس رسمی دادگستری بسپارند.

کارشناس رسمی دادگستری بعد از پذیرش وکالت اخذ جواز ساخت یا اخذ سند تک برگ ابتدا

به اداره مربوطه مراجعه خواهد کرد تا این امور را به پیش ببرد و سپس مدارک مورد در خواست

آن ها را تهیه خواهد کرد.

اداره ثبت اسناد معمولا برای صدور سند تک برگ نقشه یو تی ام را در خواست خواهد کرد و

شهرداری نیز همین نقشه را با فرمتی متفاوت در خواست خواهد کرد و برای تهیه نقشه یو تی

ام کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد و مختصات یو تی ام کنج

ها را برداشت خواهد کرد و سپس ترسیم نقشه یو تی ام را انجام خواهد داد و نقشه یو تی ام

را با فرمت مورد نظر ادارات چاپ و مهر و امضا خواهد کرد و به ادارات به همراه مدارک دیگر ارائه

خواهد داد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت امور ملکی

وکالت امور ملکی از جواز ساخت تا صدور سند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما