هزینه نقشه یو تی ام مازندران

هزینه نقشه یو تی ام مازندران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام برای امور ثبتی و حقوقی ملک لازم است. به عنوان مدرکی در خواست می شود. و از آنجایی که انجام این امور در اداره ثبت اسناد و دادگاه از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد. بنابراین لازم است این نقشه با دقت بالا و به صورت اصولی تهیه شود. به جهت انجام نقشه برداری برای تهیه نقشه یو تی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه نقشه یو تی ام از تجهیزاتی با دقت بالا بهره می گیرد. که برای هزینه نقشه یو تی ام مازندران باید با کارشناسان رسمی این استان تماس حاصل فرمایید.

تهیه نقشه utm با دقت بالا

نقشه یو تی ام را سازمان ها و ادارات مختلف در خواست می شود. و اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی ملک نقشه یو تی ام را به عنوان مدرکی در خواست می کند. ممکن است فردی قصد اخذ سند تک برگ را برای ملک خود را داشته باشد. در نتیجه میبایست نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. تا اطلاعات فنی ملک حاصل شود و در این سند درج شود. همچنین این نقشه برای انجام امور حقوقی ملک نیز در خواست می گردد.

هزینه تهیه نقشه یو تی ام در مازندران را می توان به یک فرد متخصص و با تجربه سپرد کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که می تواند با دقتی بالا تهیه نقشه یو تی ام را انجام دهد.

برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی انجام می شود و از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و نقشه تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه به ادارات و سازمان ها خواهد بود و مورد قبول قرار می گیرد.

تهیه نقشه utm با دقت بالا

تهیه نقشه utm با دقت بالا

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما